Phuket & Bangkok deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sonny en Ellemijn - WaarBenJij.nu Phuket & Bangkok deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sonny en Ellemijn - WaarBenJij.nu

Phuket & Bangkok deel 2

Blijf op de hoogte en volg Sonny en Ellemijn

18 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

en we te horen kregen dat onze vlucht de dag ervoor al was vertrokken zonder ons.

Dit misverstand vereist enige nuance voordat jullie menen dat we dom zijn. Wij dachten bij het boeken dat we de zaterdagnacht zouden vliegen, om half 1 's nachts, maar dat was dus vrijdagnacht gebleken. Hierdoor hebben we direct Geert gebeld, die zo gastvrij was ons nog te ontvangen (Geert heeft Bakels bloed, dat zal het wel zijn). De volgende dag meteen gekeken wanneer de eerstvolgende vlucht was naar Bangkok die overeen kwam met ons bescheiden budget, en dat was de nacht van maandag op dinsdag. Dankzij Geert zijn gastvrijheid mochten we daar de resterende dagen vertoeven, was absoluut geen straf was. Hier hebben we voornamelijk aan het zwembad gelegen, maar ook 150 cc scooter gereden en de locale keuken geproefd.

Uiteindelijk zijn we naar Bangkok gevlogen met Oriënt Thai (internet wekt de suggestie dat ze op de zwarte lijst zouden staan, maar hier hebben we nauwelijks iets van gemerkt). Hier hebben we vandaag onze eerste dag doorgebracht en nou gaan we zo dadelijk Chinees nieuwjaar vieren in Chinatown.

Hopelijk missen jullie ons niet al te erg, en anders koester de gedachte dat we over 25 weken alweer terug zijn :D

Groetjes ons!