Phuket & Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sonny en Ellemijn - WaarBenJij.nu Phuket & Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sonny en Ellemijn - WaarBenJij.nu

Phuket & Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Sonny en Ellemijn

18 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Hallo vrienden en familie,

Zoals jullie weten zijn we vorige week woensdag vertrokken naar Thailand. Bij deze een kleine update omdat we jullie graag op de hoogte houden.

Woensdag 11 februari vlogen we om 9.05u in de ochtend vanuit Amsterdam naar Phuket, met een tussen landing bij Frankfurt, waar we jammer genoeg 2 uur vertraging opliepen. Na een vlucht van ongeveer 11 uur (met amper slaap) kwamen we geradbraakt aan in Phuket, om 6.30 locale tijd. Hierna kwamen de formaliteiten en stapten we rond 8 uur in een taxibusje met 9 man. De chauffeur leek bezeten door kwade geesten want hij wilde ons ook de dood in hebben, zo leek wel. Rechts en links inhalen, bumperkleven, gevarenlichten gebruiken in combinatie met de toeter, geen enkele verkeersregel schuwde hij om aan zijn laars te lappen. Nadat Ellemijn Sonny's bovenbeen blauw had geknepen, kwamen we, 2 uur later dan gepland aan bij Geert. Geert hebben we via via leren kennen en bezit daar een schitterend huisje, gelegen in Patong (zie foto's). Hier zouden we 2 nachten blijven om vervolgens door te gaan naar Bangkok, maar waarschijnlijk heeft de zon ons beïnvloed, waardoor we op het vliegveld stonden (eveneens een dollemansrit met een tuktuk, die krengen rijden 100!)